Käyttökatko:

Sähköisissä asiointipalveluissa (OmaHyvis) on käyttökatko, jona aikana palvelu siirtyy kokonaan uudistettuun ympäristöön.

Katko on 6.10.2017 klo 7.00 – 11.10.2017

Käyttökatkon aikana et pääse kirjautumaan alueesi sähköisiin asiointipalveluihin eli lomakkeiden täyttö ja viestien lukeminen ei ole mahdollista.

Ajanvarauspalvelut toimivat edelleen vanhassa ympäristössä ja niihin pääset kirjautumaan osoitteesta: www.essote.fi

Mitä katkon jälkeen:

Palvelun avauduttua pääset tutustumaan uusittuun palveluun, josta löydät tutut alueesi asiointipalvelut sekä jatkossa myös uusia palveluja entistä selkeämmässä ja helppokäyttöisemmässä muodossa.

Kun katkon jälkeen kirjaudut uudistettuihin sähköisiin palveluihin ensimmäistä kertaa:

–        tarkasta ja päivitä yhteystietosi ja

–        hyväksy uuden palvelun käyttöehdot ja sähköisen asioinnin sopimus

Sen jälkeen pääset tutustumaan uudistettuun palveluun.

Etusivulta löydät kootusti sinulle tulleet uusimmat viestit ja lomakkeet sekä tietoa palveluista.  Painamalla ’Näytä lisää’ ja näet lisää viestejäsi ja lomakkeitasi.

Jos haluat ottaa yhteyttä, täyttää esitietolomakkeen tai vaikkapa pyytää palvelua, siirry ’Aloita asiointi’-valikkoon, joka ohjaa sinut oikealle sähköiselle lomakkeelle.