Anna palautetta
Toivomme palautetta palveluistamme, toimipisteistämme ja nettisivuistamme. Parhaiten palautteesi löytää perille palautelomakkeen kautta, KLIKKAA TÄSTÄ.
Osassa Essoten yksiköistä kysymme palautetta myös tekstiviesteillä.
Sosiaalisessa mediassa annettuja palautteita emme käsittele.

Ethän jätä henkilötunnusta

Antaessasi palautetta, palveluja tai hoitoa koskevia yksityiskohtaisia tietoja ja henkilötunnuksia ei saa tietoturvasyistä lähettää palautelomakkeella tai sähköpostitse. Palautteen voi antaa nimettömänä. Halutessasi voit pyytää palautteeseesi vastausta.

Asiakas- ja potilastietoja, ajanvarauksia ja käyntiajan peruutuksia ei käsitellä sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta. Palveluihin ja hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet tulee osoittaa suoraan asianomaiselle yksikölle joko kirjallisesti tai puhelimitse.

Ilmoitus vaaratapahtumasta

Jos koet, että hoidossa tai palvelussa on tapahtunut vaaratapahtuma, ilmoita siitä meille tästä: potilaan tai omaisen ilmoitus vaaratapahtumasta. Jos jätät ilmoitukseen yhteystietosi, saat vastineen tekemääsi vaaratapahtumailmoitukseen.

Asiamies

Palveluihin ja hoitoon liittyvissä asioissa voit myös ottaa yhteyttä sosiaali- ja potilasasiamieheen. Tietosuojakysymyksissä neuvoo tietosuojavastaava.