Anna palautetta
Toivomme palautetta toiminnastamme. Parhaiten se löytää perille palautelomakkeen kautta.
Osassa Essoten yksiköistä kysymme palautetta myös tekstiviesteillä.
Sosiaalisessa mediassa annettuja palautteita emme käsittele.

Palveluista, verkkosivuista tai toimipisteistä palautetta voit antaa Asiakaspalautteen kautta. Palveluja tai hoitoa koskevia yksityiskohtaisia tietoja ja henkilötunnuksia ei saa lähettää palautelomakkeella tai sähköpostitse tietoturvasyistä. Antamasi palautteen avulla voimme kehittää palveluamme entistä paremmaksi. Palautteen voi antaa nimettömänä.

Palveluihin ja hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet pitää osoittaa suoraan asianomaiselle yksikölle joko kirjallisesti tai puhelimitse. Asiakas- ja potilastietoja, ajanvarauksia ja käyntiajan peruutuksia ei käsitellä sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta.

Palveluihin ja hoitoon liittyvissä asioissa voit myös ottaa yhteyttä sosiaali- ja potilasasiamieheen. Tietosuojakysymyksissä neuvoo tietosuojavastaava.