Asiakkailla on mahdollisuus antaa palautetta Essoten palveluista verkkosivujemme kautta täältä

Asiakaspalautteista on koottu Essoten asiakaspalautejärjestelmän asiakkaiden avointen palautteiden sekä tyytyväisyyskyselyn raportti siten, ettei palautteiden antajia voi yksilöidä eikä raporttiin tule yksittäisten palautteiden kirjallista sisältöä.

Raportti julkaistaan Essoten henkilökunnalle tiedoksi neljännesvuosittain ja sekä vuosiraporttina ja se kattaa kaikki Essoten tulosalueet.

Vuoden 2022 toiseen neljännesvuosiraporttiin voi tutustua tästä Asiakaspalautteiden neljännesvuosiraportti Essote_0104_30062022.

Seuraava kvartaaliraportti heinä-syyskuulta julkaistaan lokakuussa 2022.

Lisätiedot sähköpostitse
Tuula Taivalantti
palveluohjauspäällikkö, Essote
tuula.taivalantti@essote.fi