Asiakkailla on mahdollisuus antaa palautetta Essoten palveluista verkkosivujemme kautta täältä .

Asiakaspalautteista on koottu Essoten asiakaspalautejärjestelmän asiakkaiden avointen palautteiden sekä tyytyväisyyskyselyn raportti siten, ettei palautteiden antajia voi yksilöidä eikä raporttiin tule yksittäisten palautteiden kirjallista sisältöä.

Raportti julkaistaan Essoten henkilökunnalle tiedoksi neljännesvuosittain ja sekä vuosiraporttina ja se kattaa kaikki Essoten tulosalueet.

Vuoden 2022 ensimmäiseen neljännesvuosiraporttiin voi tutustua tästä Asiakaspalautteiden neljännesvuosiraportti Essote_0101_31032022.

Seuraava kvartaaliraportti huhti-kesäkuulta julkaistaan heinä-elokuussa 2022.

Lisätiedot sähköpostitse
Tuula Taivalantti
palveluohjauspäällikkö, Essote
tuula.taivalantti@essote.fi